Historia

Założenie firmy Rok 1978

Firma Renosan GmbH została założona w roku 1978 w Monachium. Produkty „Schimmelschutzfarbe” i „Allzweckreiniger” stworzyły początek długotrwałego rozwoju. Na początku lat 80-tych, oferta została rozszerzona o kolejny produkt. Był to pierwszy środek do czyszczenia blach „Record”, który okazał się hitem sprzedaży.

Rozwój w latach 90-tych

Na początku lat 90-tych rynek profesjonalnych środków do czyszczenia zaczął się zmieniać. Powstały nowsze i lepsze produkty. Do piekarń wkroczyły przemysłowe zmywarki. Nasza firma wychodząc naprzeciw już w roku 1990 zaoferowała szeroką gamą produktów do stosowania w przemysłowych zmywarkach.


„Renoset” wprowadzenie na rynek 2001

Na przełomie tysiąclecia sprofesjonalizowało się użycie przemysłowych środków do czyszczenia. Z powodu surowych ustawowych wytycznych, trzeba było opracować kompleksowy koncept czyszczenia dla różnych obszarów produkcyjnych. Dzięki dopracowanej analizie procesu czyszczenia, stworzyliśmy przyjazny w użytkowaniu asortyment według jasnego celu: „używać tak mało produktów jak to możliwe, a tylko tak dużo ile konieczne”. W ramach tego, w roku 2001, wszedł na rynek nasz pierwszy „Renoset” – perfekcyjnie dopracowany pakiet sklepowy.



Założenie „Renocheck” w roku 2008

Aby móc opiekować się naszymi klientami, w obszarze wymagań ustawowych, jeszcze lepiej, rozszerzyliśmy naszą kadrę. Zatrudniliśmy ekspertów od  higieny i żywności. Pod marką „Renocheck” oferujemy od roku 2008 doradztwo konceptu HACCP, szkolenia w obszarze higieny, regularne kontrole higieny i pomoc.


Przeprowadzka z Landsberg do Mochachium rok 2010

Jako konsekwencja ciągłego rozwoju i rozszerzenia oferty, przenieśliśmy w roku 2010 siedzibę naszej firmy do Monachium. Produkcja i logistyka zostały przeniesione do naszego magazynu w Fuerstenfeldbruck.


2016: Założenie „Renosan Polska Sp. z o.o.”

Otwarcie oficjalnego oddziału w Polsce, tak aby móc opiekować się również klientami z krajów wschodnioeuropejskich.




2016/2017: Stworzenie profesjonalnych struktur marketingowych/ Relaunch marki

Utworzenie nowego, wewnętrznego oddziału marketingowego. Wprowadzanie nowości.